13 Haziran 2012 Çarşamba

Tazecik Lush Ürünleri ...



Lush ürünlerinin muhteşem kokularına, doğallığına kapılmamak elde değil. Bu ürünleri kullanmak için çok geç kalmışım, boşa geçen zamana üzülüyorum. 
Sitedeki onlarca ürün arasında kaybolduğumu itiraf ediyorum, mağazalarına gitmeye cesaret edemedim, zira kokuların bile insanı kendini kaybettirdiğini söylüyor herkes. Ben de ilk Lush deneyimimi online olarak yaşamak istedim ve öncelikle saç dökülmesi için bir çok yerde övülen Squeaky Green Shampoo Bar'dan iki adet ekleme sepetime. 




Kafa derisi sağlığı için ideal kalıp şampuanımız. Kir ve yağı 

arındırıp, parlaklık verirken, kafa derisini uyarıcı, saç 

köklerine kan sirkulasyonunu artırıcı, mikrop öldürücü, 

kepeğe karşı etkilidir. Kepeği azaltıcı, saç gelişimini sağlayıcı 

ve saçın kalitesini artırıcı biberiye, deriyi uyaran, saçı parlatıp 

canlandıran ısırgan otu, geleneksel antiseptik özellikli 

çayağacı, saç köklerini uyarıcı, saç gelişimini sağlayan, kan 

dolaşımını artıran ve aynı zamanda serinlik hissi uyandıran 

nane, tahriş önleyici, sakinleştirici gül ekstrası ve mavi 

papatya, hoş kokulu vanilya yeni kalıp şampuan.


Tabi devamı geldi çay ağacı özlü bu tonikten de aldım. 



Lush Tea Tree Water

Bu toniğimiz, yağlı, siyah noktaları olmaya eğilimli çiltler için, 

antibakteriyel, antiseptik ve mikrop önleyici 

özelliktedir.Cildin yağ dengesine ihtiyacı olduğu, ve 

zeneklere hassas bir şekilde temizlenmesi gerektiğinde 

kullanılır. 

Yağlı ciltler için ideal antiseptik,ardıç ve greyfurt suyu aynı 

zamanda cildi sıkılaştırıcı ve ferahlatıcı özellik taşır. 

Toniklerimiz sadece bu amaçla kullanılmaz, aynı zamanda 

ciltte arta kalanlar temizleyici ve diğer yüz ürünlerinin 

temizlenmesini sağlarlar. Ayrıca, gün içinde ne zaman, 

ferahlamak, serinlemek isterseniz kullanabilirsiniz.


Bir de herbalism adlı bu bitkisel yüz temizleyicisinden aldım. 

Görünüşü oldukça değişik dimi :)


Yağlı, problemli ve hassas ciltler için peeling etkili, siyah 

noktaları temizleyici ürünümüz. İçeriğindeki öğütülmüş 

badem ve pirinç kese etkisi yapar ve fazla yağı emer. Gül, 

papatya ve klorofil hassasiyeti ve kızarıklıkları alır. Toz 

ısırgan otu, kırmızı, tahriş olmuş ciltlere iyi gelir. Detoks etkili 

biberiye, ciltte iz kalmasını önleyici ve kızarıklık alıcı çuha 

çiçeği, fazla yağı emen adaçayı da diğer içeriklerdir.



Gelelim yorumlara .. 

Squeaky Green katı şampuanı bir aydır 

kullanıyorum. 



Başta nasıl köpürecek bu kuru şey dedim ama 

deli gibi köpürtüp temizlemesine şahit oldum. Gerçekten 

doğal ve kaliteli bir ürünle yıkanmış hissi yaşıyor saçlarınız 

ve asla kurutmuyor. Oldukça bereketli, kokusu bütün odayı 

kaplıyor...Saç dökülmesini 

önleme konusunda kesin bir yorum yapamıyorum şimdilik, 

daha uzun süre kullanıp ona göre yorumlamak istiyorum. 

Tek dezavantajı yer yıkamadan sonra güneş alan bir yere 

koyup sabunu kurutmanız gerekmesi:(

Akşamları yüzümü Herbalism ile yıkadıktan sonra  Tea Tree 

Water'ı  kullanıyorum. Şimdilik memnunum bu miniklerden 

bakalım uzun vadede ne kadar etkileri olacak.


Şimdi de gözümü şu eğlenceli hediye paketlerine diktim. En kısa vadede benim olmaları lazım :)



Nemlendiricileri de çok merak ediyorum .




4 yorum:

drwilldone dedi ki...

slm bende seni ziyarete geldim.ya postların çok eğlenceli,takipçin oldum artık.bu aldıkların çok şeker.tipleri falan.işede yarıyo diyosun yani.ben o yuwarlak şampuan gbi bişi warya onların hiç işe yaradığını düşünmezdim.şimdi bi gireyim sitelerine ama korkuyorum watsondaki gibi ne var ne yok alırsam.kim beni durduracak :))

Shimizu Zen dedi ki...

Hoşgeldın sefalar getırdın :)Squeaky Green katı şampuandan gayet memnunum şimdilik,tonik ve temizleyıcı de istikrarla kullanmaya devam edyrm...Gerçi güzel fresh kokulara aldanıp olumsuz yönlerini göremıyor olabılırım:) Aman sıteye gırınce de dikkat et,watsondakı gibi rengarenk ürünler senı kandırmasın :D

kontes dedi ki...

china glaze <3<3<3

http://kontesce.blogspot.com/

makeuparfume dedi ki...

önerilerini not aldım tatlım :) katı şampuanlarını da merak ediyordum o yüzden bu yazın oldukça aydınlatıcı oldu,öpüyorumm kocaman.

http://makeuparfume.blogspot.com/2012/08/lushtan-gelenler-denenmis-olanlar-ve.html

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)