8 Temmuz 2012 Pazar

Ariel Jel Kapsül Deterjan ve Ceyda Düvenci



Dikkat! Bu yazı blogun genel konseptinden bağımsız bir yazıdır. Yalnız işimiz bir parça da yenilikleri duyurmak  olduğundan bu postu yazma gereği duydum sabah sabah sizlere.

Efendim modayı, makyajı konuşmak, sürmek sürüştürmek, takmak takıştırmak güzel de arada daha hayati ve elzem konulara da el atmak lazım. Ev işleri gibi :) Hepimiz dışarda ne kadar kokoş olsak, 40 cm topuk üzerinde yürüsek de, evde saçımıza bandana takıp, ayakta terlik, kırk çeşit bezle, deterjanla geziyoruz biliyorum. Bayan olmak zor zanaat yahu. 





Ben ne yazık ki çamaşır yıkama haricinde hiç bir ev işini yapmaktan haz almıyorum, mecbur olduğum için zorla yapıyorum. Hele ütü falan... Kabusumdur.. bi gün severek yaptığımı hatırlamam. 


Çamaşırı da  makine yıkadığı için, sevdiğim tek aşama o kirli, pasaklı çamaşırları makineye doldurmak ve bi süre sonra tertemiz, mis gibi kokularıyla geri almaktır. Bi de mutlaka yıkanmış çamaşır mis gibi kokmalı, gerekirse dolapta bile kokuyu muhafaza etmelidir.



Neyse gereksiz uzun bir girişten sonra bu yazıyı nıye yazdığımı açıklayım. Dün kullandığım jel deterjan bitince yeni bir marka arayışına girdim. Gazete de Ariel Jel Kapsül' ün yeni yüzünün Ceyda Düvenci olduğunu gördüm. Hemen bir sempati hasıl oldu içimde. Çünkü ben Ceyda Düvenci' yi bi severim bi severim anlatamam. Taa o Trt' deki dizisinden şimdiki hallerine kadar, hep çok sevimli gelmiştir, gamzelerine, doğal hallerine bayılmışımdır.



Bir de tanıtımda Tuvana Büyükçınar' ın tasarladığı ütü, ruj şeklindeki dev maketlere de bayıldım. Hele şu HOT! yazan dev ütü kesinlikle çok orjinal :)






Sonuç olarak bu deterjan olayı nereye gidiyor bilemiyorum. Önce toz deterjana pis kaka dediler, kapsülü çıkardılar. Sonraa aa biz bilemedik kapsül de bi işe yaramıyomuş jeli alın siz dediler, onu da aldık. Son bomba da içi jel dolu kapsülcükler oldu. Daha ne kadar zamazingo yapcaklar bilemedim ben. Şu Ariel' i bi araştırıyım, mis kokuyosa kesin gider alırım :) Kullanan olursa yorumları alabilirim, boşuna almayalım :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

Ayrıca:

Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

Tanıtım sayfanıza girmek için:
link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
burada Kişisel bloglar sekmesinie girdiğinizde Kadın & Moda Blogları sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.

Şimdiden teşekkürler

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler :D

DERYA dedi ki...

ben kullandım evet çok güzel kokuyor ama yeterli mi hayır. çamaşırları temizlemedikten sonra güzel kokması ne işe yarar ki... o zaman pis çamaşırların üzerine parfüm boşaltalım olsun bitsin. Kusursuz temizlik mi...!!! ha ha ha çok komik keşke yıkadığım çamaşırları görseydiniz. eşimin beyaz gömleğinde koltuk altı lekesi bebeğimin çamaşırındaki leke neredeyse olduğu gibi duruyor asla abartma yok (bebeğimin çok lekeli çamaşırlarını önce bizim çamaşırlarla yıkadım arieli denemek adına sonra tekrar kendi deterjanıyla yıkamak üzere, ama hiç yıkamasam da olurmuş. bu kadar söylüyorum yani sanırım anlaşılmıştır.

Dolum Makinası dedi ki...

Har Makina; Deterjan, kozmetik ve gıda dolum makinaları üreticisi. Sıvı dolum makinası sektöründe lider firma.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)