16 Temmuz 2012 Pazartesi

China Glaze New Bohemian Serisi İlk Kez Burda!


Ürünlerini güncel tutarak, her dönem karşımıza yeni bir koleksiyonla çıkan markalara bayılıyorum. 

China Glaze de bu işi en iyi yapanlardan. Yaz sezonunda çıkardığı göz alıcı ve neon renklerin izleri devam ederken, New Bohemian Serisiyle de sonbahara damgasını vurmaya hazırlanıyor.




Bu yeni seri bizlere daha feminen, özgür ve sıradışı bir görünüm vadediyor. New Bohemian serisinin ışık oyunları, renk geçişleri ve hareket ettikçe canlanan tonlarıyla büyüleyici tırnaklara sahip olmak kaçınılmaz. 

Bu seri; yüksek parlaklık ve kromatik bitişlere sahip 6 ojeden oluşuyor.









Serinin Ağustos ayında Türkiye' de olacağını öğrendim. Bu harika renklere kavuşmamız için çok az zamanımız kaldı demektir. 

Yazın son aylarıyla birlikte sonbaharın melankolik havasını karşılamaya yakışır bu mükemmel seriyi ben de sabırsızlıkla bekliyorum.



Not: Şu anda New Bohemian Serisine ait Türkçe bir tanıtım metni bulunmuyor. Bu metin tamamen tarafımdan yazılmış olup, bolca kişisel yorum içermektedir :)

3 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Ben de oldukça merak ediyorum bu koleksiyonu :) Blogumda paylaşmıştım ben de :)

Shimizu Zen dedi ki...

Google'da aradım Türkiyeden paylaşan var mı diye ama senın blogundakını görmemiştim. Biz Tanaçan Kozmetikle böyle bir tanıtım yazısı hazırladık :)

Gizem İzmirli dedi ki...

Harikaymış bu seri.. Gelsin.. Bir an önce gelsinnnnn =)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)