27 Ağustos 2012 Pazartesi

Çekiliş sonucu ve T-shirt Yenileme Fikri

Selamlar...

Yorucu ve yoğun geçen günlerime rağmen blogdaki paylaşımlara devam etmeye çalışıyorum. Arada bir blog yazmaya devam etmemeyi düşünüyorum, belki bu fikri uygulamaya geçirebilirim.
Blogum henüz 4 aydır sizlerle. Daha fazla devam etmesem bile kısa zaman içinde çok fazla kişiye hediye dağıtmanın ve elimden geldiğince çok  kişiyi mutlu etmenin hazzını yaşıyorum. En azından böyle teselli ederim kendimi :)

Herneyse, laf salatası yapmadan Ann Yvette' den 200 TL'lik hediye seti kazanan kişilerin sineminbaharı ve mukaddes olduğunu duyurmak istiyorum. Çarşamba saat 20.00' e kadar maillerime cevap verirler umarım. Yoksa yedeklere hak tanıyacağım.

Çekiliş duyurumun altında ilk yıkamada rengi solan OXXO gömleğim üzerinde deneyeceğim bir projeyi paylaşmak istiyorum. Renk stabilitesinin iyi olmadığını bile bile OXXO' ya dünya para baymaktan kendimi alamadım yine.  Bir daha kapısından girmem :(

Dantel,sprey boya acilen temin edilmeli.






1 yorum:

Deniz dedi ki...

Aaa bunu görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti. Ah bir de cesaret edebilsem. Ben yapsam kesin hiçbişeye benzemez :S

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)