13 Ocak 2013 Pazar

Melvita Türkiye


Melvita yeni keşiflerimden birisi. Fransa kaynaklı bir marka ve ürünlerinin hammaddelerini organik tarımla elde edilmiş ürünler oluşturuyor. Hayvanlar üzerinde test yapmadıkları gibi yapan firmaların da karşılarındalar.





Melvita aslında bir arı çiftliği. Aldığınız ürünler de arıların süslediği bu şirin kutu içinde geliyor.




Benim tercihim genç ciltler için arındırıcı kil maskesi, 8 saat nemlendirme özelliğine sahip el kremi, yağlı ciltler için sebum dengeleyici serum oldu.





Denediğim ilk ürün soldaki beyaz kil maskesiydi. Bu hafta iki kere uyguladım, cildimin yağ fazlalığından arındığını ve siyah noktalara iyi geldiğini söyleyebilirim.
El kremi ise doğal ve organik olduğunu kokusundan belli ediyor.
Ürünler hakkında ayrıntılı konuşmak için zamana ve düzenli kullanıma ihtiyacım var.

Siz de ürünleri merak ettiyse Melvita Türkiye sayfasına tıklayıp, cildinize uygun ürünler hakkında admine sorular sorabilirsiniz.

Takipte kalın.
lol:)


5 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

Çok merak ettim sebum dengeleyici ve kil maskesini. Düzenli kullanım sonrası postlarını bekliyorum(:

★nasli_ dedi ki...

Ben de severek kullanıp blogumda tanıtmıştım Melvita ürünlerini.
Özellikle kokularını çok seviyorum:)

Shimizu Zen dedi ki...

Hemen blogumdakı yazıya bakıyorum tatlım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Şimdilik yorumlarım olumlu, kesın sonucu paylaşırım mutlaka tatlım :)

Kelebek Etkisi dedi ki...

geldim bile:)))

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)