17 Şubat 2013 Pazar

Kozmetikmarkalar.com Bioderma Alışverişim

Bioderma çok sevdiğim bir marka. Hem uygun fiyatlı hem de akneye yatkın cildime çok iyi geliyor. Şu sıralar Bioderma ürünlerinde bir çok sitede indirim var. Ben de  bir online alışveriş çılgını olarak yeni bir site denemek ve bu fırsattan yararlanmak istedim.

Kozmetikmarkalar.com' dan alışveriş yapanınız var mı? Benim ilk alışverişim burdan. Bu ilk alışverişte bir sorunla karşılaştım . Ürünler hemen paketlenip kargoya teslim edildi ancak İç Anadolu bölgesinde oturmama rağmen kargom taa Mersin' e gitmiş. Kargonun üzerine yanlış adres yazılmış anlayacağınız.

Uzun uğraşlar sonucu Mersin' deki kargo firmasını  kargomu doğru adrese gönderdi. Toplam bir haftada elime ulaşmış oldu siparişlerim. 

Neyse bu talihsizlikten sonra Bioderma' ların keyfini sürmek kaldı bana. Roaccutane tedavisi gördüğüm için hem yağlı ciltler için ürünlerden hem de hassasiyet giderici ürünlerden aldım.
Gerçekten çok uygun fiyata yakaladım bu site sayesinde:) 




Bioderma Sensibio H2O hassas ciltler için temizleyici
Bioderma Sensibio DS+ hassas ciltler için nemlendirici
Bioderma Sebium yüz yıkama jeli
Bioderma Sebium Hydra nemlendirici krem









Ürünlerle ilgili ayrıntılı yorumlarımı yakında cilt bakım rutinimle birlikte paylaşacağım.

 Siz en çok hangi sitelerden alışveriş yapıyorsunuz, bu tarz sorunlar yaşadınız mı? Paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler :)


9 yorum:

OnlineEczanem dedi ki...

kargolarımızı süratli bir sekilde kargoya teslim etmek icin gayret gosterıyoruz adres kaynaklı bu hatadan dolayı ozur dileriz kargo birimine konuyla ılgılı gereklı bilgilendirme yapılacaktır
bilgilendirme ve paylasım ıcın tesekkurler
KozmetikMarkalar.com

Unknown dedi ki...

genelde görerek almaya özen gösteriyorum ben. hem aldığım ürünü anında kullanmak istediğimden hemde kredi kartı kullanmadığımdan . internet üzerinden yapılan alışverişlerde kargo sıkıntısı hep yaşanıyor katlanamıyorum yahu=))

ilke Çevik dedi ki...

Güle güle kullan canım :)

KozmetikHikayeleri dedi ki...

bende bioderma ürününlerini ilk kez online eczanemden sipariş verdim gelmesini bekliyorum güle güle kullan
http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

Shimizu Zen dedi ki...

İlginiz için teşekkürler.

:)

Shimizu Zen dedi ki...

Bence de onlıne alışverişe bulaşmamak en iyisi, çünkü tam bir hastalık :)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler tatlım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Hadı bakalım alışveriş yazını beklıyoruz :)

kampanyainsani dedi ki...

bioderma h2oyu bloglarda çok duyuyordum,sonra şans eseri bi çekilişte kazandım.aman yarabbi diğer ürünlere verdiğim paralara yazıklar olsun dedim..:) ürün bitince de hemen netten sipariş verdim ve stokladım.. işte blogları,ürün tanıtımlarını bu yüzden çok seviyorum..başka makyaj temizleyici zor kullanırım artık diye düşünüyorum:)) güle güle kullanın siz de:)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)