23 Nisan 2013 Salı

Kupon sihirbazı' ndan Lidyana indirim çeki

Online alışverişin hayatımızı kolaylaştırdığı bir gerçek.
Bu güzel tatil gününde kahvemi yanıma almış alışveriş sitelerinde dolaşırken kuponsihirbazına rastladım.

Üstelik 23 Nisan' a özel  "Lidyana 50 TL hediye kuponunu" görünce pek bi mutlu oldum, çünkü Lidyana tuzlu fiyatları nedeniyle pek yaklaşamadığım bir sitedir. İndirim çekini görmemle beraber tasarım takılar, parfümler ve saatlerin arasına attım kendimi.
Seçim yapmakta zorlanıyorum:)




Sitede markafoni, enmoda, zizigo, misspera, modagram gibi popüler sitelere ait indirim kuponları da yer alıyor. Düzenli olarak takip etmenizi ve alışverişlerinizi avantaja dönüştürmenizi öneririm.

Sevgiler:)

1 yorum:

NEŞELİ dedi ki...

Burda gordum ve simdi alis veris yaptim..Tesekkurler haber verdigin icin:)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)