10 Ağustos 2013 Cumartesi

Altıncı cadde . com online alışverişim | Çeyiz alışverişi 4 | Online tekstil dekorasyon alışverişi

Sevdiğim online alışveriş sitelerinden birisi de Altıncı.cadde.com.

Ürün çeşitliliği fazla, butikler sık sık yenileniyor.
Dönem dönem indirim çeklerini kullanarak alışveriş yapabiliyorsunuz.
Ürünler özenerek kargolanıyor.



Gördüğünüz gibi bıçak, nevresim takımı, havlu, kek, cupcake kalıbı, bardak takımı gibi bir sürü şey aldım şimdiye kadar.

Siparişleri çok geç teslim ediyorlar dezavantaj olarak da bunu söyleyebilirim.
Ama er ya da geç geliyor :) :)

Evinizin havasını değiştirmek istiyorsanız bu site tavsiyelerim arasındadır.

sevgiler :)





7 yorum:

gırla fikir dedi ki...

sende benim gibi çeyizinin çoğunu netten tamamlıyorsun, ne kadar büyük kolaylık dimi :) bi de hiç aksilik yaşamasak çok daha güzel olacak

Shimizu Zen dedi ki...

aynen öyle canım :) gerçi o aksilikler bile yıldırmıyor bizi:)

amphitrite dedi ki...

aldıklarının hepsini çok beğendim iyi günlerde kullan:) siteyi sabah keşfettim ben de baya geç kalmışım sanırım. biraz baktım da beğendiğim birsürü şey oldu

MERVE dedi ki...

off çok zor işler bunlar ama zevkli :)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler cnm, arada göz atman gereken güzel bir site bence

Shimizu Zen dedi ki...

Çok zor çok:)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

hepsi cok tatlı , guzel gunlerde kullan :)
Bu işler cok ugraştırıcı zor gibi insanın sabrının olması gerekiyor heralde :)
bende bloguma beklerim gelirsen cok sevinirm :)))

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)