13 Temmuz 2013 Cumartesi

Dermobakım.com | Online dermokozmetik alışverişim | Saç çıkarıcı Klorane Quinafort Kınakına Kinin içeren bakım spreyi

Dermokozmetik alışverişlerimde tercih ettiğim bir çok site var. Ancak bir çoğu eskisi gibi özenli hizmet veremez oldu. Ya siparişim elime geç ulaşıyor, ya stoklarda istediğim ürünler olmuyor ya da dünya para baymama rağmen 2 testerı bize çok görüyorlardı.

Bu nedenlerle yeni arayışlara girdim. Yine bloglardan okuduğum olumlu yorumlar neticesinde dermobakim.com' u denemeye karar verdim. Memnun edici ve devamı gelecek bir alışveriş oldu.




Siparişim 3 günde elimde oldu. Çok hızlı değil mi? Yanındaki bi dünya tester da cabası. Ayrıca siparişiniz alınmıştır, hazırlandı, yola çıktı şeklinde her adımda mail atılıyor ve kargom nerde diye meraklara düşmüyorsunuz. Sevdikçe sevdim ben bu siteyi :)


Hep diyorum. Kronik saç dökülmesi problemim var. Bu amansız sorunla mücadele memnun kaldım nadir ürünlerden bir tanesi Klorane' nin Kinin içeren saç bakım ampulleri (soldaki kutular). Bir kürü düzenli olarak tamamladım ve küçük küçük yeni saçların çıktığına şahit oldum. Saç dökülmesi sorunu yaşayanlar bilir. Yeni çıkan, o bebek saçlarını görmek sizlere dünyayı bağışlar...
Ee madem öyle ben de küre devam etmek amacıyla bu üründen 2 tane daha aldım (Biri babam için). Önceden ampuller halinde satılan bu ürün artık spreyli şişe halinde üretiliyormuş. Bence daha da pratik ve kullanışlı olmuş. Ürün yorumları daha sonra ayrıntılı olarak anlatacağım.

Dermobakim.com dermokozmetik alışverişleri için tavsiye edebileceğim, düzenli ve hızlı çalışan, alışveriş yapılası bir site... Test ettim onayladım. Siz de deneyebilirsiniz :)




3 yorum:

Kermit Alemlerde dedi ki...

Şifa olsun o zaman arkadaşım ^_^
Firmaların sürecini değerlendirme kısmına sonuna dek katılıyorum güzel günlerde kullan bize de referans olsun :)

Adsız dedi ki...

Sitenizdeki övgüye aldanıp bu siteden alışveriş yapma gafletinde bulundum. Hiçbir sipariş takibi olmayan, tüketiciye hiçbir aşamada bilgilendirme yapmayan, yanlış ve eksik ürün gönderen, sonra da hiç bir kayıt göndermediği için kabul etmeyen, promosyonları göndermeyip eksik ürün geldiğinde insana yalancı muamelesei yapan internet satış koşullarının hiçbirini karşılamayan bu dolandırıcıların tantımını yaparak siz de tüketici avına ortak oluyorsunuz.

Shimizu Zen dedi ki...

Birincisi bloguma ya da bana bi eleştirde bulunacaksınız isminizi yazıp gidin, kimi muhatap alacağımı bileyim. İkincisi ben bu sitenin ortağı ya da reklamcısı değilim, kendi paramla yaptığım alışverişin sorunsuz olduğundan bahsettim, bundan sonra yapılacak alışverişlerin garanticisi olamam. Ki burası benim online günlüğüm, blogumda onlarca siteden yaptığım alışverişe ait deneyimleri paylaşıyorum, siteyle sorun yaşadıysanız muhatabınız ben değil sitenin kendisidir. Bir tanıdığının ya da bloggerın cildine iyi gelen krem, sana iyi gelmediğinde " bütün suçlusu sensin, nasıl iyi gelmez diye gidip ona mı çıkışıyorsunuz". İşte aynıı durum... Dermobakım. com' dan ben de başka blogda tavsiye üzerine alışveriş yapmıştım. Yine diğer bloglarda gördüğüm, başkasının sorunsuz alışveriş yaptığı benim sorun yaşadığım sitelerde gidip blogcuya çemkirmiyorum sizin gibi. Nerdeyse 1 sene önce, ilk açıldığı zamanlarda site sorunsuz işliyordu, şu an hizmet kalitesi bozulduysa siz de açın bir blog güncel durumu paylaşın o zaman. Benim taa Temmuz ayında yaptığım alışverişin durumu budur !

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)