23 Temmuz 2013 Salı

Dove ile saç dökülmelerine son verelim !

Dove biz bayanların en azılı sorunlarından birisi olan saç dökülmelerine yönelik harika bir seri geliştirmiş. 



Bu seri saç dökülmelerini 100 telden 2 tele kadar azaltmayı vadediyor. Gerçekten bunu başarırsa mükemmel olmaz mıydı?

Saç bakımı için ihtiyacımız olan her ürüne bu seride yer verilmiş. Şampuan, saç kremi, maske ve yoğun bakım serumu... Daha ne olsun :)




Normalde kozmetik şampuanları saç diplerime sürmekten hoşlanmıyorum. Bunun için saç diplerimi biotin içeren saç köklerini destekleyici bir şampuanla yıkadıktan sonra, saç uçlarını dolgunluk veren başka bir şampuanla yıkıyorum. Biraz zahmetli ama içim başka türlü rahat etmiyor.
Ancak Dove' un bu serisi saç dökülmesini içindeki aktif özler, proteinler ve ginseng ile saç köklerine etki ederek önlüyor. Uzun bir aradan sonra saçımın tamamında kullanacağım ilk ürünler bunlar olacak.





Yoğun bakım serumlarının ise 2 haftada saç dökülmesini azalttığı bilimsel olarak kanıtlanmış. Serinin beni en çok heyecanlandıran ürünü kesinlikle budur:)

Serinin hem şampuanı, hem saç kremi, hem de maskesi olması saç dipten uca bakım yapması açısından çok avantajlı. Denemek ve etkilerini görmek için sabırsızlanıyorum. Sizlerden de deneyen olumlu/olumsuz yorumları olan varsa yorumları bekliyorum.




Aytaç Bey' e  ilgisi ve desteği için teşekkürler.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ben 10 gündür kullanıyorum inanılmaz döktü bakalım ilerde sonuç ne olucak

Shimizu Zen dedi ki...

Hadi ya, şampuan mı serum mu :(

luna dedi ki...

Benim de önce bir kesti şu an dökülüyor. Biraz daha gözlemleyeceğim.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)