2 Temmuz 2013 Salı

Özdilekteyim . com online ev tekstili alışverişim | Çeyiz alışverişi 3 | Çeyiz alışverişi yapan blogger :)

Bu aralar google' da  çeyiz alışverişi yapan blogger
aramasıyla sayfama konuk oluyormuşsunuz.
Ben de boş durmayım o zaman:)

Yeni bir online alışveriş sitesiyle karşınızdayım.
Özdilek markasını bilen bilir. Kalitelidir, fiyatını hakeder, ev tekstilinde ilk aklıma gelen isimlerdendir.

Özdilek mağazalarını bir kaç kez ziyaret edip alışveriş yapmışlığım vardır. Özdilek' in online alışveriş sitesinin açıldığını ve açılışa özel ücretsiz kargo ile gönderildiğini duyunca da kendimi siteye attım.:)

Çeyizim için bornoz takımı, kaz tüyü yorgan ve yastık almak istiyordum. İndirimleri de takip ederek siteden iki ayrı sipariş verdim.
Kesinlikle muhteşem işleyen bir sistemleri var. Kargonuzun hazırlandığı, yola çıktığı an an bildiriliyor ve 2-3 içinde evinizde oluyor siparişleriniz.





İlk siparişimde bornoz takımı ve çok tatlı bir battaniye, ikincisinde ise yastık- yorgan takımı aldım. Fiyatlar hem indirimli hem de kargo bedava olunca tadından yenmiyor . :)
İşte bunlar evimizin yeni misafirleri:)

 Bu fotoğrafları da Özdilek mağazasını ziyaretimde çekmiştim.



Hani reklamlarda derler ya, evlenenler evini yenileyenler özdilekteyim.com' u mutlaka ziyaret edin :)Benim gibi açılışa özel kargo bedava fırsatını değerlendirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)