24 Eylül 2013 Salı

Bioderma Sensibio H20 kirpikleri uzatır mı ?


Bugün farkettiğim bir durumu sizinle paylaşmak istedim.
Bir seneden fazla zamandır hepinizin çok sevdiği Bioderma Sensibio ile yüz ve göz makyajımı temizliyorum.

Ayrıca göz makyajımı yaptıktan sonra bulaşan kısımları ve kirpik diplerimi Sensibio H20 ile ıslattığım kulak pamuğu ile temizliyorum. 
Gözlerim çok hassas olduğu için kirpik diplerime bulaşan rimeli iyice temizlemem gerek.

Ve şunu farkettim ki, kirpiklerim eskiye göre çok daha uzun. Bunu rimel sürerken kirpiklerimin kaşlarıma değmesi ile farkettim. Eskiden beri uzun ve gür oldukları için sanırım yeni farkedebiliyorum.

Bu durumda Sensibio H20 yu her gün kirpik diplerime sürmemin etkisi olabilir mi sizce? Çünkü göz altı kremi dışında göz bölgemde başka ürün kullanmıyorum.

Bu ürünü kullananlar böyle bir etkiyle karşılaştı mı merak ediyorum. Yoksa benim kirpiklerim sebepsiz yere mi uzuyorlar :)


12 yorum:

sen de incel dedi ki...

Süpermiş tabi kipriklerin sebepsiz uzamıyorsa. Gerçi uzasında nasıl uzarsa uzasın diye düşünenlerdenim denemeye değer:)

sena zeyrek dedi ki...

bende sürekli makyajımı bununla temizliyorum ama hiç fark etmedim. Daha dikkatli bakayım bundan sonra

sena zeyrek dedi ki...

bende sürekli makyajımı bununla temizliyorum ama hiç fark etmedim. Daha dikkatli bakayım bundan sonra

Belleeamie dedi ki...

deneyip donuyorum :D

Unknown dedi ki...

amanın super bı bulus bu canıko

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de çok sorgulamıyorum zaten :)

Shimizu Zen dedi ki...

Kullan kullan zararı olmadığı kesın :)

Shimizu Zen dedi ki...

Yorumları beklıyorum bebeğm :)

Shimizu Zen dedi ki...

hehe bıtek bana mı etkı ettı acaba :)

Gülsen Doğan dedi ki...

takibe alıyım kipriklerimi :)

Unknown dedi ki...

merhaba kizlar, bende de ayni etki, cok fazla uzamasa da var birazcik ben de fark ettim, belki de hint yagindan dedim gectim, ama hint yagini topu topu 2 kere mi ne kullandim, biodermayi ise yarim yil kadar surekli kullaniyorum, demek ki buymus. Yani kizlar, bende de kirpikleri uzatti biraz da olsa uzatti :)

Unknown dedi ki...

çok ilginçmiş :) ben de kullanıyorum fakat farketmedim ay keşke uzasa :)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)