27 Eylül 2013 Cuma

Kargo ücretsiz yurtdışı alışveriş | Choies.com

Bloga her zaman vakit ayıramıyorum. Vakit bulunca da bugünkü gibi peşpeşe yazılar giriyorum.

Şu aralar yurtdışı alışverişe kancayı takmış durumdayım. Ve kargo ücreti almayan harika ürün çeşitliliği olan bir site keşfettim. 
Choies.com,  insanın aklını başından alacak ürünler dolu free shipping olması da çok avantajlı, çünkü genelde yurtdışı alışverişlerde ürün fiyatı kadar shipping ücreti oluyor. Ee çıkar çarşıdan alırım o zaman diyor insan kendine:)


Üye olup ilk alışverişini yapanlara 15 dolar hediye çeki var. Bu inanılmaz işime yaradı. Choies.com' dan deneme amaçlı ilk alışverişimde 39 dolara floral desenli bu blazer'ı sipariş ettim. Sonbahar aylarında skinny jeanlerin üzerinde çok hoş duracağını düşünüyorum.

Kargomu heyecanlı bekliyorum, geldiğinde ilk işim size haber vermek olacak :)

4 yorum:

Meryem Uzun dedi ki...

Mobilya satın almadan önce binlerce modelleri incelemek için Modoko mobilya mağazalarına göz atmanızı tavsiye ederim.

Englishhomedacalisankiz dedi ki...

Cekete bayıldım geldiğinde güle güle kullanın çok tatlı gerçekten :)

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de dört gözle beklıyorum, sağol cnm :)

mjlover dedi ki...

Kargonuz geldi mi acaba ben de bir kaç ceket beğendim ilk defa yurt dışından bir siteden alışveriş yapacağım fakat tereddütlerim var. Bu konu da beni bilgilendirir misiniz? Tahminen kaç günde elime ulaşır.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)