19 Ekim 2013 Cumartesi

Avene Clean - AC | Yağlı sivilceye yatkın ciltler için nemlendirici krem

Avene aşık olduğum bir dermokozmetik markası.
Her ürününü denemeye çalışıyorum.



Avene Clean - AC  hem yağlı - sivilceye yatkın ciltler için, hem de sivilce tedavisi yüzünden tahriş olan kuruyan ciltler için uygun bir seri. 
Yüz yıkama jeli, krem, dudak kremiyle beraber almış ve şurdaki yazımda bahsetmiştim.



Hipoalerjenik, yağsız bir krem. Yeni akneye neden olmadan cildi nemlendirip, yatıştırıyor. Düzenli kullanımda yeni akne oluşumunu önlüyor.

İçindeki termal su sayesinde hassas ciltlere de iyi geliyor. Akne tedavisi (örneğin roaccutane) yüzünden cildiniz kuruyup, hassaslaştıysa bu krem tam size göre. Çünkü bu minik şey içindeki aktif özlerler cildi yapılandırıp, rahatlatıyor.

Yağlı, akneli ciltler rutin olarak Clean AC serisini kullanabilir. Akne tedavisi gördüyseniz benim gibi, bu üçlü sayesinde tedaviniz çok daha rahat geçecektir. O bir yandan yağlanan, bir yandan kuruyan pul pul olan yüzüme şifa oldu bu seri.


Kremin tek başına 35 TL. Ama set olarak birkaç online alışveriş sitesinde 65 TL civarında satılıyor. 
Ben Mamacim.com' dan almıştım.
Set halinde almanızı ve jelle beraber kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim.

Clean - AC yüz yıkama jelinin yorumları da çok yakında burda olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)