30 Kasım 2013 Cumartesi

Çin' den kargo ücretsiz alışveriş | Sammy Dress

Yurtdışı alışverişlerim dolu dizgin devam ediyor:) Bu ara fena halde Çin' den alışverişe sarmış durumdayım. Karşınızda Sammydress.com alışverişim var.

Sammydress adından da kıyafet ağırlıklı olmak üzere çanta, ayakkabı, saat ve kozmetik ürünler içeriyor. Kargo ücretli ve ücretsiz alışveriş seçenekleri var. Kargo ücretsiz alışveriş için "Free Shipping" butonuna tıklamanız yeterli.



Free shipping takı ve makyaj kategorisinde çok fazla çeşit olduğu için deneme alışverişimi bu ürünlerden yaptım. 


Uzun zamandır pastel renkler içeren bir far paleti arzum vardı. Ve onu görünce "benim olmalısın bebek" dedim :)




Pastel tonlarda en sevdiğim renkler. Uzun bir süre yeni bir palete ihtiyaç duymam artık.


Göz ve dudak kalemlerim... Yapıları biraz sert ama kalıcılıkları fena değil.


Baykuşlu yüzüğüm :)



Her kıyafetle kombinlenebilecek şirin küpelerim :)


Ve oldukça şık duran bir erkek saati :)

Hepsi sadece 24 dolar tuttu. Kargo ücreti de ödemedim. Siparişim PTT Kargo ile yaklaşık 1,5 ayda bana ulaştı. Yurtdışı alışverişler için normal bir süre olduğunu düşünüyorum.

Takı, aksesuar kategorisinde fiyatları 3 dolar olan o kadar çok çeşit var ki, yeni wish listimi hazırladım bile. 
Makyaj paletlerleri, nail art malzemelerinde ise çıldırtacak derecede seçenek var.

Sammydress. com ' u merak ettiyseniz burdan didikleyebilirsiniz. Alışveriş hakkında sorularınız olursa her daim buralardayım.

Yurtdışı alışveriş yazılarımın devamı gelecek.
Sevgiyle:)

24 yorum:

Unknown dedi ki...

bir türlü cesaret edemiyorum şu yurtdışı alışverişlerine çok güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullanın :)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkür ederim canım, önerdiğim sitelerden alışverişlerde korkmana gerek yok bence:)

Unknown dedi ki...

Hepsini güle güle güzel günlerde kullanın , hepsi birbirinden güzel ;) Bende devamlı aliexpressten yapıorum alısverrıste sormak ıstedıgım bısey var, hanı yenı gumruk yasalarında dıyor ya yılda 5 kere yurtdışı alışverişi diye acaba o çin alışverişleri içinde geçerli mi? siz 5 i geçtiniz mi hiç? bazı kişiler 5 i geçmesine rağmen ürünleri ulaşmış, acaba amerikav e avrupa için mi o limit?

Güney Kore ve Ben dedi ki...

Gümrüğe takılmaması büyük şans güle güle kullanın

Merve Çelik dedi ki...

Harika bir post !Bende özellikle Aliexpress'i tercih ediyorum .Maksimum bir ayda elime ulaşıyor ürünlerim .Son siparişimse 15-20 gün içinde geldi :)Güle güle kullanın.

Shimizu Zen dedi ki...

Ben çinden bu sene 6 kere alışveriş yaptım hepsi de geldı cnm. Sorun olacağını sanmıyorum. sevgiler:)

Shimizu Zen dedi ki...

Çİn alışverişleri gümrüğe takılmıyor dıye bır kanı oluştu artık bende:)

Shimizu Zen dedi ki...

Sağol canım :) Ben de aliexpress' ten adıklarımı yakında paylaşıcam sizlerle:)

muhliscakmak dedi ki...

hayırlı olsun

Gamzedrmscn dedi ki...

kıyafet yok ama miniinthebox'a da bir bak derim. Özellikle takı ve telefon aksesuarlarında:)

Shimizu Zen dedi ki...

Bakıyorum hemen tatlım:)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler:)

eDDa dedi ki...

belli bir tutarın üzerindeyse gümrüğe takılıyor ama sanırım değil mi? 100$ gibi biliyorum ama doğru mudur?

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar aldıklarınızı çok beğendim :) bir sorum olacaktı .paypall mı istiyor acaba yoksa normal kredi kartıyla alışveriş yapılabiliyor mu ? bir de ücretsiz kargo dışında ücretliden hiç alışveriş yaptınız mı ?

Adsız dedi ki...

Soruyu ben cevaplıyayım; paypall şart değil bütün kredi kartları oluyor. Ama ben sanal kartıma limit aktarıp öyle alışveriş yapmayı daha uygun görüyorum. Yanacaksa sanal kartımdaki kadar yansın. Nolur nolmaz :D kargo konusuna gelince ürünü kargo fiyatıyla beraber almak istiyorsanız ödeme yaparken kargoyu da ödeyebilirsiniz yani eve geldiğinde ödeyeyim diye bir şey yok iyi günler alışverişle kalın.. ;)

Adsız dedi ki...

merhaba kargoyu ptt kargo şubesinden alabilyomuyuz o yönde bi bilgin var mı ? ben eve gelmesini istemiyorum da .

Adsız dedi ki...

Merhaba,
ben hangi kargo ile geldiğini ögrenebilirmiyim?

Shimizu Zen dedi ki...

Ptt kargo ile geliyor.

Shimizu Zen dedi ki...

Bilgim yok . Şubeye sorabilirsin.

Shimizu Zen dedi ki...

Ücretrsiz kargoyla alşıveriş yapmadım, kart ile de ödeme yapabilirisn.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim ben siparaiş verdim ama oradan tasındım siteye yazıyorum bir trülüü yanıt alamaıyorum. hani bi yerlerde ise kargomu kendim alayım dedim. ayrıca,kodu ptt kargoya giriyorum olmuyor :(

Shimizu Zen dedi ki...

Yurtdışından gelen krgolarda takip numarasına güvenmemek lazım. Bence ptt şubesine git ve şubede bekletsinler kargonu cnm.

Adsız dedi ki...

birde siz kozmetik siparaişi vermişsiniz. takılmadımı gümrüğe çokmerak ettim.

Adsız dedi ki...

ya ben ininal akrt ile almayı düşünüyorum ama cesaret edemiyorum . herhangi bir sorun çıkmaz dimi ..

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)