23 Kasım 2013 Cumartesi

Pastel Online Kozmetik Alışverişim

Pastel' in online alışveriş sitesinin açıldığı haberini size vermiştim.
Online alışveriş gurusu olarak Pastel' i sizler için deneyimlemek istedim.
Sonuç kesinlikle çok tatmin edici.

Neden mi?
* Bir kere sitenin tasarımı çok eğlenceli, alışveriş yapmak ekstra kolay.
* Siparişinizin onaylanmasından, kargoya verilmesine kadar her anda bilgilendirme mailleri geliyor. Kargo takibinizi rahatlıkla yapabiliyorsunuz.
* Kargonuzu fazla takip edip meraklanmanıza da gerek yok. Çünkü kargom bana 2 günde ulaştı (İstanbul' da yaşamıyorum üstelik).
* Pastel, kargonun içini köpüklerle destekliyor. Böylece ürünlerin ambalajları ezilip, bükülmeden size ulaşıyor.
* Uygun fiyatlar da cabası.

İşte benim Pastel online alışverişim:)




Pastel Maskara Setler , eyeliner kalem hediyeli. Fiyatları 13.50. Bence stoklar tükenmeden alın.


Bu kofreyi çok beğendim. Sanırım kofreler hediye gidecek :)


Pastel Silky Dream Fondöten. En açık rengi 350 numara. Kalıcılığı orta düzeyde ve hafif bir yapısı var. Günlük kullanım için ideal. Fiyatı 17.90.


Show By Pastel Long Lasting eye liner. 106 numara, rengine bayıldım. Çok yumuşak bir kalem değil, sürmek için biraz bastırmak gerekiyor. Ama kalıcılığını beğendim.


40 TL üzeri alışveriş yaparsanız kargo ücretsiz.

Kısacası Pastel' den online alışveriş sevilmeye değer:)

Ayrıntılı ürün yorumları için takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)