29 Aralık 2013 Pazar

Clinique exfoliating scrub gommage tonique | Yağlı ciltler için peeling

Clinique benim için bıçak sırtı bir markadır. Bazı ürünlerini çok severken, bazıları cildimle hiç iyi anlaşamıyor maalesef. Denediğim ve sizinle paylaşmak istediğim ürünlerden birisi de Clinique exfoliating scrub - Yağlı ciltler için arındırıcı peeling.
Bu peelingi başka Clinique ürünleriyle beraber Limango.com' dan almıştım. Şu an Clinique' in sitesinde ürünü bulamadığım için size link veremiyorum.


Ürün yağlı, karma ve siyah nokta sorunu olan ciltler için uygun. Kuru ve hassas ciltlerin seveceğini sanmıyorum çünkü kendisi agresif bir peeling. Tanecikleri hassas ciltleri acıtabilir. 

Ben nasıl kullanıyorum? Kullanmadan önceden cildinizi ıslatın ve yüzünüze uygulayın. Nazik ve sirküler hareketlerle ovalamaya başlayın. Siyah nokta probleminin yoğun olduğu bölgeler olan çene, alın, burun bölgesinde biraz daha fazla bastırabilirsiniz. Böylece gözenekler ve ölü deriler temizlenecek. Bol suyla yıkayın ve yağlı ciltlere uygun bir nemlendirici kullanın.

Taneciklerin iri olduğunu söylemiştim, bu sebeple peeling etkisini sonuna kadar hissediyorsunuz. İçinde mentol nedeniyle ciltte ferah bir etki bırakıyor. Uygulamadan sonra verdiği temizlik ve ferahlık hissini seviyorum. Bu yüzden kendisi haftalık olarak uyguladığım ürünler arasında. Ama işini %100 yapıyor ve cildi bebeksi hale getiriyor diyemem, daha iyisi de olabilirdi.

Özetle; alerjen ve parfüm içeriği olmaması nedeniyle yağlı ciltlerin gönül rahatlığıyla kullanabileceği bir ürün. İçindeki salisilik asitin yenileyici ve ölü derileri temizleyici etkisi var, mentol ferah bir his bırakıyor. İri tanecikli peeling sevenlerin cilt bakım rutinine eklemesi gereken bir ürün. Online alışveriş sitelerindeki Clinique kampanyalarından ürünü alabilirsiniz.

Sizin tavsiye edebileceğiniz peeling hangisi?

1 yorum:

ozlem duygu dedi ki...

benim icin bu ürün nefret bir üründür, aldıgıma bin pismanım. Bende yazısını yazacagım :)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)