3 Aralık 2013 Salı

Yeni Keşif | Foymall ile kargo ücretsiz yurtdışı alışveriş


Foymall; Türk bloglarda pek rastlamadığım yeni bir online alışveriş sitesi. Ücretsiz kargo avantajıyla şık tasarımlar bulmak mümkün.
Online alışverişin keyfine o kadar alıştım ki, yeni siteler bulmaya doymuyorum:)

Foymall is a new online shopping address for Turkish blogger. We can have elegant clothes with free shopping advantages. Online shopping is a addiction for me, so thanks Foymall !

Kış kombinlerinizi Foymall' a göz attıktan sonra yapmaya ne dersiniz?
Let' s make winter combins from Foymall' s products.

ELBİSELER 1-2-3



TRENÇKOT 1-2-3


Baskılı kazaklara bayılıyorum. Seçtiğim bu modeller sizden başkasının üstünde olmayacak :)

Printed sweaters are my favourites. Only you will have this lovely things.

SÜVETER 1-2-3



ÇANTALAR-1-2-3


Çanta ihtiyacı asla bitmez, değil mi?
We never have enough bags, am I right ?

Nasıl buldunuz. Daha fazlasını incelemek için lütfen tıklayın.
For more click please.

1 yorum:

glsn dedi ki...

elbiselere bayıldım ama maalesef sitede göremedim.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)