19 Ocak 2014 Pazar

Down Under Natural's | Nude Şampuan ve hayal kırıklığı

Konu şampuansa ve büyük umutlarla yeni şampuanlar denediysem sonuç hep aynı.
Error... errorr... errorrrrrrr.....
Derdime derman olacak şampuan sen de değilsin bebeğim :(


Hayal kırıklığı yaşadığım son ürün Down Under' ın Nude şampuanı.
Bu ürünü bloglarda, lansman yazılarında o kadar çok gördüm ki gerçekten iyi olduğuna inandım. Markanın lansmanına katılmadığım ya da başka yollarla deneme fırsatı bulamadığım için aklımda hep doğal ve herkesin memnun olduğu bir şampuan olarak kaldı.
Geçenlerde Watsons'a girdim ve Nude şampuanla beraber bir alışveriş yaptım. Şu yazımda bahsetmiştim.

Eve gelir gelmez yarım kalan şampuanlarımı bir kenara attım ve kullanmaya başladım. Sonuç ise tam bir hayal kırıklığı... Şimdiye kadar ucuz market şampuanlarının bile yapmadığı şeyi yaptı. Saç diplerimin kaşıntısından o gece uyuyamadım ve saç derimde yaraya dönüşen küçük sivilceler çıktı. Bana alerji yapmış olmasından şüphelenerek eşim de denedi ve ona da aynı etkileri yaptı. Oluşan küçük sivilceler uzun bir süre geçmedi, medikal bir şampuanla zar zor iyileştirdik. 

Blogumu okuyanlar bilir. Kolay kolay hiç bir ürün hakkında bu kadar acımasız yorumlar yapmam. Çünkü her ürünün her ciltte yarattığı farklı etkiler vardır. Ben sevmesem de başkası bayılabilir. Mutlaka avantajlı bir yönünden bahsederim. Ama içi kimyasal dolu şampuanların yapmadığını, içeriği %98 doğal olduğu söylenen ve organik sertifikalı bir ürün yapınca hiç de iyi anamıyorum kendisini. Üstelik firmaya durumu maille bildirmeme rağmen yanıt alamadım. Buna daha da sinirlendim.



Hal böyle olunca verdiği hacim, parlaklık ya da başka etkileri beni hiç ilgilendirmiyor. SLS' siz, temiz içerikli bir ürünün en yapmaması gereken yan etkileri yaşadım.
Bu gidişle ben de no poo (şampuansız saç yıkama) rutinine başlayacak gibiyim.
İsyaaeann :(

10 yorum:

meryy dedi ki...

tesadüf bende dün ikinci kutuyu aldım.çok memnunum kaldım, demekki sizin vücudunuz tepki vermiş,bireysel farklılık ne diyelim:)

sena zeyrek dedi ki...

çok şaşırdım, iki arkadaşımda bunu sürekli kullanıyor ve sürekli sende bundan almalısın diyorlar.

Unknown dedi ki...

Benim atopik dermatitim var ama demek içindeki herhangi bir maddeye duyarlılığım yok ki alerji yapmadı... Saçımı biraz yağlandırmasından başka yan etkisini görmedim;ama bir daha da almayacağım. Bu arada yağlandırmasından şikayet eden insanlar da çok var. Sizin de içindeki bir maddeye duyarlılığınız olabilir:/ Acaba saçı yağlandıran şey de sivilce yapmış olabilir mi buna bağlı olarak... Ayrıca dönüş alamamanız da hiç hoş olmamış.
Sevgiler...

emili dedi ki...

birde bunu deneyin, ben memnunum.

http://www.3ka.com.tr/Avalon-Organics-Biotin-B-Complex-Therapy-Sampuan-400ML,PR-863.html

Unknown dedi ki...

çok ilginç gerçekten, bende aylarca kullandım bu şampuanı çok severek saçlarımı da yumuşacık yapıyordu ama herkeste aynı etkiyi yapmıyor tabi. Firmaların dönüş yapmaması çok sinir bozucu oluyor bazen.

Unknown dedi ki...

Ben de kullanıyorum berbat hiç memnun değilim yara yaptı kaşıntı çabuk yaglanma dipleri çok pis ve aşırı dökülme

Unknown dedi ki...

meraba ben bugün şampuanlarla ilgili biöok sayfada yararlarını zararlarını okudum insanların yorumlarıda dahil olmak üzere nude şampuanı henüz hiç kullanmadım ve merak ediyorum alsam mı alsam mı diye ikilem de kaldım bi ara elseve kullandım ve mahfetti saçlarımı sertleştirdi vs vs. sonra pantene kullandım çok iyi gidiyoduk seviyodum ama sonra elidor kullanmayı denedim onu da sevdim ardından dove denedim ilk başta hoşuma gitti sonra saçımda kepek yaptı kafa derimde kabuk bağladı sivilceler oluşturdu şimdi onu bırakıcam. şimdiye dek çok şampuan denedim rijoce olsun blendaksta dahil pek sevemedim sizce nude mi panten mi elidor mu ne önerirsiniz ?

Shimizu Zen dedi ki...

Merhaba. Sivilce oluştuğuna göre sls denen maddeye alerjiniz var.
Yves rocher şampuanları öneririrm. Yazısı var zaten blogumda.

Unknown dedi ki...

Merhaba
Bende bir sürü şampuan denedim hatta no poo ya geçiş için karbonat ve sirkeli yıkama olayına da girdim. No poo yu bu şekilde devamlı yapmak çok zor çünkü saç ta hiç koku olmuyor ve ertesi güne ağır bir saç kokusu geliyor o yüzden karbonatı sürekli değil ama saç köklerimi arındırsın diye haftada 1-2 kez falan yapıyorum. Kalan günler de Nude kullanıyorum.Bir sürü şampuan denedim ama fiyat ve etki bakımından Nude A denk bir şampuana rastlamadım. İçeriğindeki bitkisel ürünlerden biri de alerji yapmış olabilir size?

Unknown dedi ki...

Bugün kardeşimin şampuanı olan nude ile yikadim şu an iyi gibi saçlarım tel tel canlı

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)