24 Ocak 2014 Cuma

Yves Rocher Organic Vanilla

Geçen sene sizlerle Yves Rocher' dan yaptığım alışverişimi paylaşmıştım (tık tık). Yıl boyunca bayılarak kullandığım vanilyalı parfümden bahsetmek için çok geç kalmışım :/



Organik vanilya çubuklarından yapılan Yves Rocher Organik Vanilya EDT, 100 ml' lik sade bir ambalaja sahip. İlk sıktığınızda hafif bir turunç kokusu farkediliyor. Parfümün asıl güzelliği ise, bir kaç dakika sonra alt notalarda ortaya çıkıyor. Vanilya çubukları ve hindistan cevizinin harika uyumu teninizle bütünleşip sizi saran harika bir etki yaratıyor. Kokuları tasvir etmek zordur ama bebek kokusu gibi, pudramsı, naif ve tertemiz bir koku olarak tanımlayabilirim.Vücut kremiyle beraber kullanırsanız harika bir sinerji oluşturacaktır.

Kalıcılığı 4-5 saate yakın sürüyor. Tazelemek isterseniz çantanızda taşımanız en iyisi. Vanilya kokusu cildinizle uyum sağlarsa, kalıcılığın daha da artacağı kesin. Bu sebeple kokuyu Yves Rocher' da denemenizi ve bir tur attıktan sonra teninizde kalan kokuya göre almanızı öneririm. 

En sevdiğim parfümlerden biri olan bu parfümü yılbaşımı indiriminden yeniden aldım. 100 ml' lik diğer parfümlere kıyasla oldukça avantajlı. Organik özlerden yapılması ise en güzeli

Vanilya kokusunu sevenlerdenseniz ilk indirimde deneyin kendisini.

Herkese mutlu haftasonları :)


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bunu önceden çok ama çok severek kullanmıştım ama tekrar almaya gittiğimde kokladım ve içim bayıldı =S çok ağır kokuyordu benim aldığım gibi değildi bu yüzden tekrar almamıştım. =/ Farklı vanilya kokuları aradım ama bulamadım maalesef =(

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)