11 Mart 2014 Salı

Yurtdısından gelinlik ve abiye alısverisi | Dressale.com

Blogumun sıkı takipçileri bilir; geçen sene bu zamanlar telaşlı bir evlilik hazırlığı sürecindeydim. Evlenmeye karar verdiyseniz, nişandan balayına kadar mutluluk verici ve stresli bir maraton sizi bekliyor demektir. Hem yıllardır hayalini kurduğunuz düğünü yaşamak, hem aile büyüklerinin istekleriyle zıtlaşmamak hem de bütçenizi aşmamak zorundasınız. Benim gibi daha güzel bir ev için için, yurtdışında balayı hayalinizi erteliyor olabilirsiniz. İşte bu noktada aklı selim davranıp hangi ihtiyacınızın daha gerekli olduğuna karar vermek zorundasınız. 

Gelinlik için en pahalısı ve marka olanlar dahil tüm mağazaları dolaştım. Benzer kalite ve dantele sahip olup aralarında 2000 TL fiyat farkı olanlar gelinlikler gördüm. Şu an gelinliği dolapta seyirlik olarak duran biri olarak tavsiyem, sırf marka diye gelinliğe  uçuk paralar vermeyin. Onun yerine bir yurtdışı turu yapın sefanız olsun :)

Efendim, blogumun ağırlıklı konusu online aışveriş olunca yurtdışından gelinlik ve düğün ekipmanları alışverişi konusuna merak sardım. Zira bu sene katılacağım 20' ye yakın düğün var. Acilen bir dolap dolusu abiye ve ayakkabı lazım bana.

Dressale.com adında tarzını ve içeriğini çok beğendim bir siteye rastladım. Düğün için gerekli yakışan herşeyi bir araya toplamışlar. Yani gelinlik, çanta, ayakkabı, organizasyon için mumlar, abiyeler, aklınıza gelebilecek herşey.

TR' de Wedding Concept' i olan ve tüm bunları içeren bir mağaza bile yokken adamlar online alışverişe sunmuş. Takdire şayan gerçekten! Biz neden tüm ihtiyaçlarımızı karşılamak için 100 tane mağaza gezmek zorundayız ki :(



Hazırladığım kombindeki ürünlerin toplam fiyatı 300$ ediyor. TR' de bu fiyata gelinliği bile alamıyoruz. 

Abiyelerde ise çok fazla seçenek var. Ürünler yaka, boy, renk ve kumaş cinsine göre kategorize edilmiş. Fiyatları 120-150 $ civarında.







Çanta ve ayakkabıların fiyatı da oldukça hesaplı. Sırf bunun için bile alışveriş yapılır.

Sitenin tüm dünyaya gönderimi var. Elbise ve çantadan oluşan bir alışveriş yapmayı planlıyorum. Gümrükte sorun çıkmaması için kutunun üzerine gerçek fiyatlarını yazmamalarını rica edeceğim. Umarım alışverişim sorunsuzca elime ulaşır. Eğer öyleyse sitenin hepsini yağmayabilirim :)

Lütfen takipte kalın. Kargom gelir gelmez paylaşacağım!


2 yorum:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)