6 Mayıs 2014 Salı

Choies.com | Anneler günü hediyesi

Merhabalar!
Mayıs ayıyla beraber dolapları tazelemenin vakti geldi. Anneler günü yaklaşınca hediye telaşı da başladı. Öğrenciyken anne - babama daha kararında hediyeler alırken, iş hayatına başlayınca onlara duyduğum  minnettarlıkla her şeyin en güzelini yapmak istiyorum. Dolayısıyla anneme bu anneler gününde birden fazla hediye aldım. Son hediyesi Choies.com' dan aldığım bu elbiseler oldu.


Click for foto (1-2)

Choies.com' un artık Türkiye' deki sitelerden farkı yok benim için. Kargo ücreti yok. Şu ana kadar 4 alışveriş yaptım, elime ulaşmayan, sorun yaşadığım olmadı. Son alışverişim de annem için aldığım bu elbiseler...Renklerin ve desenlerin canlılığına bakar mısınız? Tüm samimiyetimle söylüyorum o kadar beğendim ki, kendim giymeyi de teklif edicem :)





Lacivert elbise

Beyaz elbise

Bu aralar diz seviyesinde uzun kollu elbiselere takmış durumdayım. Tam baharlık, çorapla hoş duruyor. Yine hem elbiselerden, hem diğer bluzlardan Choies.com' dan örnekler hazırladım. Anneler günü geçti ama kendiniz için baharlık- yazlık parçalara göz atabilirsiniz. Alışveriş hakkında merak ettikleriniz olursa mail atabilir, ya da blogumdaki "Online alışveriş" etiketli yazıları okuyabiliriz.


1-2-3

4-5-6


1 yorum:

j.d. dedi ki...

Çiçekli olanı çok ama çok beğenmiş olabilirimmm :)
Güle güle giysin annen ^^

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)