16 Kasım 2014 Pazar

HC HAIR CARE Saç Bakım Kompleksi

HC HAIR CARE saç bakım kompleksinin methini bloglarda okuyunca denemek istedim.
Bakım yağı, cam pompalı bir şişede yer alıyor. Pompası  kullanacağımız miktarı kontrol etmek açısından çok avantajlı. Kutunun içinde çıkan 2 adet boneyi bekletme süresince kullanabiliyorsunuz.
Bu özel karışımın içeriği %100 bitkisel. Doğallığı ve zenginliği koyu kıvamından ve kokusundan anlaşılabiliyor. Saçları besleyip güçlendirerek, dökülmenin önlenmesine ve hızlı uzamasına yardımcı oluyor. Yağ ve nem dengesini kazanan saç derisi, kepeklenme sorunları gideriliyor, saçlar canlı ve sağlıklı bir görünüm alıyor.
Hem uygularken hem de bekleme süresinde saçlardan akıp gitmiyor.
Ürünü gece boyu bekletmek maksimum fayda sağlayabilir. Ben yapış yapış bir kafayla uyumak istemediğim için ortalama 2 saat bekletip yıkıyorum.
Yıkama sonrası hissettiklerim ise şöyle;
* Yağ karışımı kolay arınıyor.  Temizlemek için saçları yıpratmaya gerek kalmıyor.
* Yıkadıktan sonra hoş bir koku bırakıyor.
Yağlılık hissi bırakmadan, tazelenmiş ve hacimli saçlar sağlıyor.
Yeni boya yapılmışcasına parlak ve bakımlı saçlarınız oluyor.
Ürünün ilk şişesini bitirmediğim için erken dönem etkilerinden bahsedebiliyorum şu an. Kullandığım kadarıyla marketlerde satılan bakım yağlarından çok çok daha başarılı ve doğal yağlardan oluşuyor. Uzun dönemde kırıkların ve dökülmenin azalması gibi etkiler bekliyorum.

Siz de bu özel karışımı ve HC HAIR CARE’ e ait diğer ürünleri incelemek isterseniz buradan buyurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)