30 Mayıs 2015 Cumartesi

Tatil çantasında bulunması gerekenler | 1. Günes kremi | La Roche Posay Anthelios XL Fluid SPF 50

Tam anlamıyla yaz gelmese de, güneş arada bir kendini gösterip kaçıyor. Haziran ayı itibariyle ben de kısa bir tatil yapacağım ve tatil çantam için küçük alışverişlere başladım. Bir kaç başlık altında tatil çantasında bulunması gerekenleri ve benim için önemli olanları sizinle paylaşmak istedim.


 Güneş koruma ürünleri tatil çantalarının en önemli ürünleri. Direkt olarak güneşe maruz kalmanın cilt kanserine yol açtığı kanıtlanmış durumda. Hassas bir cildiniz olmasa bile, güneş koruyucu kullanmamak melanin hormonu salgılanmasıyla cilt lekelerine ve çillere sebep oluyor.

Hassas-kızaran cilt yapım nedeniyle bırakın güneşlenmeyi, güneş korumasız uzun süre yürüyemem bile. Bu sebeple bir çok dermokozmetik markasının güneş kremini kullandım. Akıcılıkları, renkleri, fondöten etkileri, fiyatları açısından bir çok seçenek var. La Roche Posay, en çok sevdiğim ve tavsiye ettiği markalar arasındadır.


*La Roche Posay Anthelios XL Fluid; içinde termal su bulunması nedeniyle en hassas ciltlere bile yeterli, ayrıca güneş sonrası kızarıklık, hassasiyet gibi sorunları önlüyor.
*Paraben, parfüm içermiyor. Alerji yapmıyor.
*SPF 50 ile en üst düzeyde koruma sağlıyor. 
*Nemlendirme etkisi var.
*Yağlı his bırakmıyor.
*La roche posay kullananlar bilir, tüm ürünleri kalitelidir. O yüzde marka üzerine fazla konuşmaya da gerek yok.

LRP’ ın bu ürününü elimin üzerine sıkıp, bir damla fondötenle karıştırıp kullanıyorum. Böylece kendi renkli nemlendiricimi yapmış oluyorum. Piyasadaki renkli nemlendiricilerin  çok koyu olması, kapatıcılıklarının ise az olması nedeniyle tüm yaz cilt makyajımı bu şekilde uyguluyorum.

*Unutmadan, özellikle ellerinize ve boyun bölgenize güneş kremi sürmeyi unutmayın. Maalesef güneş ileri yaşlarda oluşacan kırışıklıkların ve lekelerin en büyük etkeni.

*La Roche Posay Anthelios XL Fluid’ in en son Organix şampuan alışverişi yaptığım Turuncu Kasa’ da oldukça uygun fiyatlı olduğu gördüm. Ben bu sıralar Turuncu Kasa’ yı TV programları ile yaptıkları kampanyalar ile takip ediyorum. En son Bioderma Sensibio hediyesinden yararlanmıştım mesela.Bunun yanında Bioderma ya da Avene de tercih edebileceğiniz, benim de sevdiğim markalar. 

Tatil çantası hazırlığı devam edecek. Lütfen okumaya devam edin ve yazmam gerekenler  hakkında bana fikir verinJ 

1 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

merhaba tatlım güzel bir post! bloğunu takibe kaldım bende beklerim sevgiler:)
.http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)